Merhaba ya da iyi akşamlar anneler benim bir sorum vardı benim bebek Şuan 4 aylık 20 gün 3 haftaya kadar geceleri 8/9 saat yatıyordu çok güzel bir uyku düzenimiz vardı ama bu son 3 haftadır yatmıyoruz geceleri gündüzlerimiz hep aynı sorunsuz gece uykusuna geçtiğimiz zaman geceler bize haram oluyor. Gaz desen gündüzde olurdu yok gün içerisinde hep uykularımız çok iyi hem oyunlarımız yani kızımın morali gayet yerinde ama nedenini bilmiyorum bu son 3 haftadır çok zor oluyor hep ağlıyor yatmıyor bazen ¾ saat başında durabilirim geri uyuması için ..
Sizde aynı durumu yaşadınız mı ? Bir fikriniz car mıdır neden uyku düzeni birden değiştiğinden?