Yildizparlak1 benim bebeğimde 1 aylık çok kusan bir bebek olduğu için aptamil AR mamaya geçtik, aynı zamanda anne sütü de alıyor. Mamanın yapısı normale göre çok yoğun olduğu için mi bilmiyorum 2 gündür kakasını yapamıyor sancısı var. Bende ne yapacağım bilmiyorum. Masaj yapıyorum probiyotiğini veriyorum ama henüz sonuç alamadım.