Yigitbebekannesi Dördüncü ay aşısından sonra bebeğimin düzeni bozuldu uykusunda sürekli iç Çek’iyle ve ağlayarak uyanıyor dualar okuyorum konuşuyorum saçlarını okşuyorum ama değişen bir şey yok sizce neden böyle oluyor ne yapmam lazım onu öyle görünce çok üzülüyorum 😞
Deletedmom115 Yigitbebekannesi Aşı etkisi maksimum 3 gün falan sürüyor. 4. Ayda uykuyla ilgili sıkıntılar çıkabilir. Bir yerinin ağrımadığından eminseniz bir şey olmaz inşallah yaptıklarınız çok güzel bunları yapmaya devam edin geçer inşallah.