Merhabalar. 2.5 yaş ve 5 aylık iki oğlum da grip 3 gündür . Özellikle geceleri sürekli ateşleri çıkıyor. Büyük öksürüyor da. Udi hindi verdim. Elma ayva ıhlamur verdim .kantron sürüyorum sürekli. Ayak altlarına sarımsaklı zeytin yağ sürüyorum . Büyüğe aferin ve pedifen, küçüğe calpol veriyorum arada. Şimdi yine 38 ikisi de. Doktora gitmeli miyim. Böyle atlatır mıyız