Kızlar bir sorum olacak bebeğim 2 ay 4 günlük alerji diyetinde olduğum için sanki eskisi kadar sütüm doyurucu değil bebeğim bir göğsümü yarım saat 40 dk emiyor bırakıyor diğerini genelde istemiyor 12 20 dakika sonra çekip diğerini vermelimiyim yoksa onun bırakmasımı daha iyidir ve kaç tane bez değişiminden anlatım yeterli beslendiğini