Ercanekininannesi Sezeryan olalı 18gün oldu dikişlerimle hiç bi sorunum yoktu. 15gündür fln hiç ağrım sızım olmamıştı. Bugün hafif hafif sızlıyodu şuan baya acıyo acaba açılmış olabilirmi yardımcı olurmusunuz eşimde işte panik yaptırmak istemedim hastaneye gitmelimiyin
kubraztrk Ercanekininannesi ben olalim 16 gün oldu bastan beri sızım sızım sızlıyor ağır iş yapma ve haraketlerine dikkat et bunlar acı sizi yapıyor
Ogulveannesi Ercanekininannesi sezeryan iyileşmesi 1seneyi buluyor diyorlar tüm sezeryan Doğum yapan tanıdıklarım😕Benimde 4ay oldu yeni yeni geçiyor sızlaması hatta bazen soğukda bile sızlıyor 😕
Ercanekininannesi kubraztrk bende hiç sızlama olmamıştı da ondan korktum. Böylr sızlqma gibi ama sanki inceden bi şey batıyogibi. Dikişler açılmış olsa anlaşılırdı değilmi
Ercanekininannesi Ogulveannesi evet annemde çok ameliyat geçirfiği için öyle diyodu ama benim hiç ağrım sızım olmamştıda ondan panikler yaptm
Ogulveannesi Ercanekininannesi bende çok panik oluyordum hatta ameliyat dikişlerime kendim bakaMıyordum anneme ve eşime baktırırdım sürekli ağrı sızı var kesin dikişlerim patladı bakın derdim😂korkulacak birşey yokmuş🙂öyle öyle 4ay oldu😬