Melek_Eymenim Bebegim 3aylık dogdugundan beri hep konak var temizlesem tekrar çıkıyo şimdi konakları temizliyim derken saçları dökülüyo resmen kel kaldı doktora götrsemmi yoksa normal mi
Sibel_33 Melek_Eymenim bizimkide konakla birlikte hep koptu tepesi keş kaldı bi süre sonra yanlar kel kaldı dökülüyo yani ne yaparsan yap ama şun sık bi şekilde çıkmaya başladı 3 ay 22 günlüğüz
ozlem_3458 Melek_Eymenim konak olmasa bile çok dökülüyor canım doğum saçları dökülüp yenileri çıkıyor merak etme bizde öyleyiz
Sibel_33 Melek_Eymenim ya bi ara ne zamandı 2 2,5 aylık civarı başlamıştı saç kıran oldu sandım hep toplu bi yerlede saç yok kabak gibiydi sonra burda okudum hep bu aylarda bebeklerin dökülmüş bn de rahatladım ☺️