Beraninannesii Tulumumuz 2 Tog Oda içi 23.5 derece altında kilotlu çorap var üstünde tek uzun kollu zıbın kolları açık olduğu için soruyorum penye battaniye örtsem mi yoksa böyle ideal mi ? 🤗
Yelda35 Beraninannesii hayır üstünü örtmeyin yorgan görevi görüyor şuan. Ellerden üçümüzde veya kollardan
Rosemoonse Merhaba,bebeğinizin üşüyüp üşümediğini göğsüne dokunup anlayabilirsiniz:) sadece naçizane tavsiyem külotlu çorapla yatırmayın kan dolaşımını engeller pijama altı yada ayaklı olsun istiyorsanız tulum giydirebilirsiniz🌸
Beraninannesii Rosemoonse Malesef ayaklı tulum giydiremiyorum özel bir durumu var çift çorap giydirmem gerekiyor ayakları buyuyene kadar . Çift kat giydirdigimde bileklerini çok sıkıyor o yüzden kilotlu çorap tercih ettim. Öneriniz için teşekkür ederim 😇🌸
Rosemoonse Beraninannesii Beraninannesii geçmiş olsun 💐 göğsüne yada sırtına bakın soğuk değilse üşümüyordur😌 her çocuk farklı benim büyük oğlum merinosun uyku tulumuyla donuyordu. Sağlıkla büyüsün🌸