Bu kan damlasını kullanan varmı arkadaslar aranızda!!! Bunu sağlık ocakları çocuklarımızın bağışıklığı bozulsun diye mi veriyorlar! 13 aylık Bebeğim geberiyordu kusmaktan ! Ateşi ishali huysuzluğu ağlamasından bahsetmiyorum bile! Çocuğuma bu ilacı başakşehir de sağlık ocağından verdiler 5 gündür kullanıyorduk, ama kan damlasını her verişimde çocuk bi huysuzlaşıyordu anlamalıydım. 3 gündür çocuğum hasta !! Sizdede aynı durumlar varmı? İnternette okudum 1 saat önce herkes bu durumu yaşamış bu arada şikayet çok