Arkadaşlar Özel hastanelerde doğum yapanların ödedığı ucretın bır kısmını gerı alabılecegı doğru mu? Son zamanlar da çoğu kısıden duyuyorum ve bır kaç kısıye dönüş yapılıp yarısının hesaplarına yatıralacıgını gördüm. Ben 6 bın lıralık dogum paketıne 9 bın lıra odeyıp çıktım hastaneden. Doğum sırasında cekılen nst bıleye tek tek ücret almışlar şaka gıbıydı. Böyle bir şey mümkün mü bılgısı olan yazsın🌸