
Dişmi çıkıyor anlamadim 10 gündür huysuz ve salya akıntısı çok fazla eli sürekli ağzında diz kasiyici ile kaşıma yapınca rahatlıyor ve emmek istemiyor emerkende ısırır gibi oluyor iki üç gundurde ateşi oluyor uyanirkende bağırarak ve sakinleşmesi zor halde uyanıyor uyutmak çok zor oldu ve uyusada en fazla 30 dk oluyor doktora gittim ise damak demişti ama bu diz etinde kinsislik ve onun altında beyazlık yok tu ozaman 3ay 16 günlük şuan oğlum çok erken dış içinde anladım kilo verdik bu sürece içinde