161121  
mysa2 161121 kurdeşen olabilir alerjik bişey belli ne yediğini bu çıktığı sıralarda bi düşünün birde nasıl mesela ağız kenarında oluşup siliniyor mu kaşınıyor mu sulanıyor mu bunları hep inceleyin ki doktora gösterir ve söyleseniz .
161121 Resimde ki nedir aynısı yüzünde göbeğinde boynunda çoğalmaya başladı boynunda kine doktor sıcaktan dedi ama gittikçe çoğalıyor acaba alerji mi
Aynur-cimbil1986 Âlerj olabilir herhangi bir ilaca başladı ysanız oda yapmıs olabilir acile gotürün bi
161121 Aynur-cimbil1986 genital kısmında pişik olmuştu sonra mantara dönüşmüştü kortizonlu krem ve başka bi krem yazdı onu kullandık tabi bu mantarın oluşma sebebi de biz boğaz kulak kızarıklığı vardı daha önce antibiyotik kullandık idrar yoluyla pişik oldu diye düşünüyoruz acaba mantar mı yayıldı
SileM Bu aralar uyuz salgını var maalesef benim oğlumda yakalandı ailece tedavi sürecindeyiz eğer bebeğinde kaşıntı falan varsa hiç durmadan bi cildiye doktoruna götür
SileM Kaç aylık diş çıkarma durumu falan varsa isilik döker ya da yediği bi şey mi alerji yaptı acaba
161121 mysa2 değişik birşey yemedi zaten hep 3 gün kuralıyla ilerledik sadece nohut ve balık ilk kez yedi ama ceviz de yedi , ağız kenarında bile var göz kapaklarında , nasıl anlıycm silindiğini
SileM Hmm antibiyotik kullanımından kaynaklı da olabilir bak bi kaç gün takip et eğer uzun sürerse hastaneye gidip test falan yaptır alerji mi ya da altında ne yatıyor başka
161121 SileM salı günü randevumuz var dün gittik alerji değil dediler ama gittikçe çoğalması canımı şıktı her yerinde var
mysa2 161121 söyle mesela göz kapağında çıkmış ya atıyorum yarım saat sonra yine göz kapağında var mı yok mu gibi . Yani herzamanli verdiğin şeyde yapabilir mesela benim oğlum 3 yaşında kahvaltıda domates hep yedirirdim son 2 aydır yediği zamanlarda vücudunda kızarıklık olıyor böyle doktora sordum kurdesen yediklerine dikkat et dedi bende vermiyorum ve çıkmadı hiç .
SileM Üzülme canım geçer birden atar bütün vücuduna zaten hemen yayılır sen Salı günü git bakalım doktora inşallah hemen geçer
161121 mysa2 değişi k birşeymiş hiç aklıma gelmedi kurdeşen resimlerine baktım yani benziyor gibi ama benzemiyorda dediğiniz gibi aynı şeylerde olabilir
mysa2 161121 benim oğlumdakinie ben resimlerde benzetemedim mesela sadece poposunda çıkıyordu biraz 1 saat sonra geçiyordu tertemiz oluyordu geçenlerde doktora sordum öyle söyledi ama ben domatesten olabileceğini düşündüğüm için denedim öncesinde ve kestim bitti herzaman da yediği birseydi günlük yerdi yani fakat yan etki yaptı . Bi düşünün sizde insallah geçer ama doktora kesin gidin