Dr brownsun 1 numara pp biberonunu kullanıyoruz ilk zamanlar antikolik özelliği için almıştım. bebeğim sadece mama ile besleniyor gazı çok oluyor diye. Bir ay sonra iki numara olan uca geçmem lazım fakat sadece biberon uçları bile çok pahalı. Maddiyatım şuan onu karşılamak için çok elverişli değil. Siz nasıl bir yol izlediniz başka marka biberona mı geçtiniz ya da ona uyan herhangi bir markanın biberon ucu var mı