hayalininannesi Bebeğim yalnızca anne sütü alıyor.gece uykusunda saat başı emmeye kalkıyor. Bu normal mi anneler artık uykusuzluktan psikolojim bozuldu
3bebe hayalininannesi bu bebekler cidden cok tuhaf benim ki de asla kalkmıyor ben bekliyorum 20 günlükten beri böyleydi suan 3 gün sonra 4 bitecek gece 10:30 da yatıyo 1 de emzitiriyorım birde ⅚ gibi Ben uyandırmasam uyanmaz benim de kafama hep bu takılıyo ama herkes normal olduğunu söylüyo🤷🏻♀️
Tubis_0 hayalininannesi benim ilk 50 gün bazen saat başı bazen 2saatte bir biberonla sağıp vermeme rağmen sürekli uyanıyordu artık sinir krizi geriyordum uykusuzluktan şimdi 2ay 11günlük gece 23.30-.00.00 gibi emziriyorum sabah 4de uyanıyor yine emiyor somra babanın gidiş saatine 6.30 da kalkıyor emiyor 9da geri uyuyor 😂😂
Aksmom hayalininannesi benim bebeğimde 4.5 aylık saat başı kalkıyor emmeye uykusuzluktan zombi oldum artık 😔
MomOfKoala hayalininannesi benim de 4,5 aylık bebeğim. Bi gün saat başı kalkıp emiyor bi gün 4 saat uyuyor falan değişiyor. Ama genelde düzenimiz belli gece sadece 1 kere 4 saat uyuyor sonra kalkıp emiyor tekrar uyuduğunda max 2 saatte bir kalkıp meme istiyor
hayalininannesi [silindi] çok normal gözüküyor benimkinin derdi neyde böyle yapıyor anlam veremiyorum
NeseA Benim bebeğim 4 ay 13 günlük:) 2 saatte bi uyanır emmeye.. yalancı emzik kullanıyorsan onunla oyala ben verince bebegım tekrar uyuyor emmeden
hayalininannesi NeseA Maalesef emmiyor emmeyi bu kadar seven bi bebek olmasına rağmen emziği red ediyor
Tasoz Benim bebeğim de 3,5 aylık, genelde 2 saatte bir emmek istiyor geceleri ama bazen 6 saat bile uyanmadığı oluyor, her bebek farklı canım zamanla rayına oturur. Ne zaman deliksiz uyumaya başlayacak bu anneler ☺️
NeseA hayalininannesi emzik tutsaydı rahat ederdin oda rahat uyurdu canim.. cani sagolsun bu guñler hepsi geciyor
Alya-Sena hayalininannesi bebegimin kirki cikana kadar inanin saat basi uyanirdim zombi gibi evin icinde dolaniyordum suan 3 bucuk aylik 1 2 gibi gece uykusuna geciyo sabah 6 gibi kalkip emiyor gunduzleri 1bucuk 2 saat arasi uyur
EsraElisa hayalininannesi benimde 4 buçuğa yalın sürekli emek istiyor açlıktan ı aç gözlülüktenmi bilemedim
hayalininannesi EsraElisa O kadar emmeye aç nasıl olsunlar ben anlamadım iştahı açık herhalde diye teselli ediyorum kendimi 😂 Aynı performansı ek gıdada da gösterirle inşallah
EsraElisa hayalininannesi inşallah bugün minicik yoğurt verdim yüzünü gözünü büzdü ama yedi sürekli gözü yiyeceklere inşallah yemeyi sever