Zeynebinannesiii Kızlar benim saçım koyu kahve ben saçımı çilek kırmızısına boyadım , saçım bordomsu oldu tutmadı şimdi diyorum ki bir açık ton alayım ona boyayım saçımı açmak istemiyorum , ateş kızılı mı alayım yoksa şarap kızılı mı hangisi açık ton ? Deluxe markasının alacağım bakın saçımı da ekleyeyım bakın https://resimyukle.io/r/RBUUbVBKBA
Aloneeee Zeynebinannesiii hangisi açık bilmiyorum ama saçını yeni boyamışsın hemen tekrar boyaman büyük ihtimalle saçını yakacak. Ayrıca koyu renk saç üstüne açık renk boyasan da tutmaz ki. Bence bir ay felan bi akmasını bekle ondan sonra boya cnm
Nrcnkrmn Zeynebinannesiii şarap kızili al ama saçın çok koyu ne boyarsan boya istedgn gbi tutmaz bı ton fln açıp boyaman lzm tutmasi için hafif tutar güneşte fln anca belli olur
lalbg Zeynebinannesiii kendin asla boyama hem de kızıl rengi. Kuaföre danış mutlaka yoksa güzelim saçların gider çok üzülürsün. Kızıldan yeni döndüm o belaya bulaşan bi daha toparlanamıyo baştan söyleyeyim😊
mysa2 Zeynebinannesiii çok anlamam ama yeni boyamışsın tekrar boyarsan saç tellerin zarar görüp yıpranmaz mı bence biraz idare et sonra boya
Zeynebinannesiii Saçımı açıcı ile açmak istemiyorum , o yüzden bunun üzerine tekrar bıyacagım ama hangi tona boyayım ? Şarap mı , yoksa ateş kırmızısı mı hangi ton daha açık
Zeynebinannesiii Aloneeee arkadaşım 3.4 defa üst üste boyamıştı gaza geldim ve saçları asla yanmadı 😃😃 ama yanmayacagı anlamına gelmez tabi haklısınız
alparslanyy İlk boyarken sacini acici ile acip boyaman gerekirdi. sacin koyu renk oldugu icin boya tutmamiş. eğer boyanin üzerine tekrar boya yaparsan saçlarınız yanar. bi kuafore danisin derim.
Zeynebinannesiii Nrcnkrmn aslında cok koyu değil ben boyadım saçımı ve atmış olduğum boyalı hali ama tutmadı yine de
Zeynebinannesiii lalbg çok haklısınız.. kızılın çok tonu var ve ne yapacağım konusunda kafam çok karışık şu an
lalbg Zeynebinannesiii ben o hatayı geçen yıl yaptım. Böğürtlen rengine boyadım saçlarımı ve berbat oldu. Mecburen aynı renklerde devam ettim. En son 2 hafta önce kuaförüme kurtar beni diye gittim açtı rengi kesti ve boyadı. Bi ton para ödedim tabi🤦🏻♀️ Kızıl pişmanlıktır🥺
asyanin_annesi35 lalbg kızıl tonlarını düşünüyorum şu an kendi saç rengim sıfır boya tabi eskiden boyadım kızıl tavsiye etmezmisin yani
ihtmozz Meloakar ben denedim o da bir ton açık. Yeğenimin saçları çilek kızılıydı ama bildiğiniz sarı üstüne boyadı. Bir de 15 günlük yarı kalıcı boyalar var. Onlarla daha yaklaşık bir renk oluyor. Üzerine boyuyordu
Papatya39 Zeynebinannesiii Ben evde otururken bi anda saçlarımı kızıla boyamaya karar verdim gittim boya aldım boyadım benim tam istediğim renk oldu palettenin yoğun kızılını kullanıyordum ☺️ Yaklaşık 2 sene kadar kullandım ayda 1 hatta 2 kere boyamak zorunda kalmak dışında hiçbir sorum yaşamadım 😅 kızıldan donmek biraz zor yalnız haberiniz olsun
serenittyyy Zeynebinannesiii benim saçım kestane kahve açısız ateş kızılı girdi saçıma ama demekki sizinki daha koyu bir ton üzerine bi kez daha yapsanızda olmaz tutmaz ilk açmanız gerek
Meloakar ihtmozz bende denemiştim koyu bir renk sarı üzerine yaptım hatta tabi size göre nasıl bilemem nasıl bir ton istediğinize bağlı
lalbg asyanin_annesi35 ben etmem gerçekten. Sürekli dip boya yapmak zorundasın ve geri dönüşü zor. Ama bazı kızıllar bazı insanlara çok yakışıyo mesela bakır kızılı. Eğer çok istiyosan boya tabiki ama dediğim gibi geri dönüşü zor🤷🏻♀️