Sevgili anneler, bebegim 13,5 aylik, memeyi 2 ay once kestim ve normal yeme duzenine yumusak bir gecis yaptik ya da yapamadik bilmiyorum. Once geceleri uyandiginda biberonla sut veriyordum, sonra ona da bagimli hale gelmesin diye onu da kestik. Simdi saat basi aglayarak uyaniyor. Cok zor uykuya geciyor, gercekten inanilmaz yipranmis durumdayiz. Karni ac olamaz, aksam yemegini guzel yiyor. Alti temiz, gazi yok? Nedir bu cocugun derdi? Ne yapmamiz lazim? Isin icinden cikamiyoruz artik. Ayni durumu yasayan ve bu konuyu cozmus anneler yardiminiza ihtiyacim var. Simdiden cok tesekkurler.