Rmysssa ayyy alismisim onun 10.30 en gec yatmasina suan uyumadigi icin sinirim bozuluyor acikcasi. Sinirlenmekte istemiyorum ama o saatlerde yattiginda kendime zaman ayırıyordum işimi yapiyordum, az uzanıp dinleniyordum simdi gozumu onunla bir açıyorum yatana kadar ilgilen valla yoruldum. Birde hareketli bir bebek durduğu yerde durmuyor, emekleyerek evin icinde turluyor, yürütecte odadan odaya kosturuyor, tutunup kalkiyor vs cok dikkat istiyor haliyle de yoruluyorum cok fazla gun icerisinde. Sabah kalktiktaj sonra iki uyku yapiyor sadece o da birer saat. Birisinde kahvalti yapiyorum bir diğer uykusunda kahvalti yi topluyorum valla kac haftadir ev Allah a emanet gidiyor