Edagg Kızlar merhaba bebeğim arada kabız arada cok tuvaletini yapiyor yani dengesini tutturamiyoruz bizde anlamadik doğduğundan beri bu sorun var son 2-3 gündürde bebeğimin makatının hemen yanında bitişik böyle sivilce gibi birşey var ben basur olabilir diye düşündüm ama hala geçmedi pazartesi doktora gidicez sizce başka ne gibi birşey olabilir ?
acimavi Edagg basur içerden gelir, anüs içinden. Dış meme olabilir mi bilmiyorum. Büyük mü? Belki mantar falan olabilir mi eğer sivilce gibiyse
acimavi Edagg kızımın poposunda çıktı geçenlerde sivilce gibi, mantar olduğunu düşündüm, bir kaç gün sudocrem, sonra da mantar kremi sürdüm geçti. Belki o tarz bir şey olabilir, yine de doktorun görmesi çok iyi olur tabii ki, geçmiş olsun