Birannebirbebekkkk Kızlar apartmana badana yapılacak. Hane başı 600 lira kadar para düşüyor. Biz kiracıyız. Ev sahibimiz biraz sıkıntılı biri. Hiç muhatap olasım yok ama onun vermesi gereken paraysa vermeli Tabiki. Bu parayı kiracı mı veriyor yoksa ev sahibi mi?
Rabia_2109 Birannebirbebekkkk tabikide ev sahibi siz yarın çıkar gidersiniz ama ev her zaman onun olur
Zhnce Birannebirbebekkkk ev sahibi öder Demirbaş diye geçiyor binanın bakımı yapımı boyası yalıtımı vs ev sahibinden alınır
elmaliturtam Ev sahibi verir tabi siz muhattap olmak istemiyor iseniz yönetici direk ev sahibi arasın mülk sahibi o sonuçta siz ne diye vereceksiniz.