Tam olarak yutkunma refleksi gelişene kadar başına nöbet tuttuk biliyor musunuz ilk gün başımıza geldiği için çok telaşlanmıştık çok şükür bir aya kalmadan geçti ama herkesin aynı olmayabilir isterseniz bi çocuk doktorunuza sorun belki başka bişey de olabilir uyku apnesi ya da bilmediğimiz birşey