Oğlum 9 .5 aylık biraz hasta pazartesi doktorada götüreceğim ama antibiyotik kullanmak istemiyorum artk iki ayda iki kez kullandık midesi kötü yedikleri sindirmiyor cumpul cumpul şuan sağa dönüyor karnından ses geliyo sola dönüyo cumbulduyo dün geceden beride kusuyor pelte patates gbi nişastalı şeyler yedirdim ama yatarken mamasını içirdim karnı şiş gene bu gecede kusar sanırım normalde böyle olmuyordu tavsiyesi olan varmı ya üç aydır hep bir hastalık biye böylemolduk bilmiyorum geçmek nedir bilmiyor 😢😢😢😢birde ishal tabiki