dilantrkmn ben özellikle araştırdım ve doktorumuzuda sorduk 1,5-2 yaşına kadar kesinlikle önermiyorlar. Hem bebeğin vücut gelişimi açısından hemde omurilik gelişimi açısından, yastık koyduğumuz zaman omuriliğinde eğrilik olabiliyormuş ve nefes alıp verirken zorlanabilirlermiş. 2 yaşında herşey tam düzene girdiği için vücut gelişimi açısından istersen veya kullanma gereği duyarsan kullanabilirsin dedi.