Lina_3520 Hayırlı geceler kızlar biri 6 yaşında biri 2 yaşında iki tane çocuğum var balıkyağı kullanmak istiyorum daha önce hiç kullanmadık nasıl veriliyor hafta da bir bir kaşık mı yoksa hergün mü
Kucukhobby Lina_3520 hergün bi tatlı kaşığı ama kullandığınız balık yağının içindeki bileşenlerin miktarına bağlı. Eczacı yönlendirir
bahar95 Lina_3520 hergün diye biliyorum ben,daha kullanmadık ama bende başlamak istiyorum kullananlar yazar zaten hangi balık yağı daha iyi onuda söylerseniz çok iyi olur anneler şimdiden teşekkürler
Esmahalit Bizim doktorumuz haftada 3gün yarım ölçek izin verdi iki yaşındaki oğlum için 4 yaş üstü için genellikle günde bir 10 ml oluyor öyle yazıyordu benim aldıklarımda