Benherseydenoncebiranneyim Bebeğim 2 buçuk aylık. Yeni meme emse bile sürekli şapur şupur ellerini yiyor. Doymuyor mu bu çocuk? Sinirim bozuldu. Yoksa normal bir emme refleksi mi? Mememi sıkıyorum süt de geliyor gayet
Minico Benherseydenoncebiranneyim Gelişimsel bir aşamadır telaş yapmanıza gerek yok ellerini keşif sürecinde :)
Bspring Benherseydenoncebiranneyim haha benimki de aynı durumda, memeden sonra cork cork ellerini emiyor :)
asyanin_annesi35 Benherseydenoncebiranneyim benimde 2 ay 20 günlük canım aynı seninle aç değil ellerini tanıyor parmaklarını
Ronesans Benherseydenoncebiranneyim günde 4-5 cişli bezi varsa doyuyordur. Duymasa çok ağlar zaten. Benimki de meme emerken bile parmağını sokuyordu aynı anda. Hala el ağızda 6. Ay
Grb Benherseydenoncebiranneyim Kesinlikle değil diyebilirim zaten aylık kontrollerde kilo alımına bakarsın aç olsa ağlar susmaz
Duygucim Benherseydenoncebiranneyim doymuyor mu acaba endisesi nasil geciyor bende de hep o var yaaa🥲