ipegiminannesi Bebeğim rota aşısı yapıldıktan sonra 2 gün kakasını yapmadı sonrasında bir kere yaptı Ondan sonrası yok 4 gün yapmadı fitil verdim fitil ile yaptı 4 gündür yine yapamıyor zorluyor yapamayınca çığlık atıyor başına gelen var mı yeniden fitil Versem mi Ne zaman normale dönecek bu sıkıntı yavrum çok huzursuz Bir bilen varsa yardım etsin ne olur😥😥
Poyrazefe ipegiminannesi yaa bızde dun yaptırdık ama dr öyle bır sorunla karsılasacagımızı söylemedi bakalım yapacakmı benımkıde yapmadı suan
Tugbaf ipegiminannesi canım rota aşı ilke ilgisi olacağını düşünmeyin çünkü benim oğlum 4. 12 günlük bende yaptırdım rota aşısını kabız yapmıyor en azından benim oğlumda öle birşey olmadı olsa ilan doktorumuz söylerdi
Moondem ipegiminannesi zeytinyağı verdim fitil verdim cok aglayinca dr agri kesici fitil verdi paranox galiba sabaha kadar 1 kere acikinca uyandi uyudu bi rhatladi bnm oglum istersen sende oyle yap ☺️
MayneymisAltintop Rota aşısı aksine kakayı sulandırır ishal yapabilir demişti doktorumuz. Bizde öyle oldu
ipegiminannesi Belki de öyle olduğu için yapamıyor muyum yaptı şükür ama çok acayip bir kıvamda ilk defa gördüm