Merhaba anneler.Spinal anestezi ile sezaryen doğum yaptım. Oğlum şuan 15 aylık. Ama benim doğumdan bir süre sonra çok şiddetli bel ve sırt ağrılarım başladı. Sağ bacağıma bile vuruyor ağrı. Gece düz bir şekilde yatamaz oldum. Sabahları aynı şekilde şiddetli ağrıyla uyanıyorum. Bununla ilgili bir çok doktora gittim bacağımdan ve belimden MR çekildim ama bir şey olmadığını söylüyorlar. Benimle aynı durumu yaşayan ve çözüm üretebilen var mı ? 15 ay çok uzun bir süre acaba gerçekten sezaryen doğuma bağlı bir şey mi yoksa daha farklı bölümlere de gitmelimiyim. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim