2 haftadir aksamlari ful sabaha kadar acik cok soguk geceleri usuyoruz.. :) cocuk olunca evde tabi.. gecen ark. Gittim dondum resmen acmiyormus dogalgazi dedim bu ne.. eve bi geldim gazman olmuusum soguktan🤣 yook anammm herseyden kisarimda sicaklikdan kisamam ya😅