Ben 50 kiloyum. Bir zamanlar kilo almak icin diyet yapmistim. 1 ayda uc kilo almayi basarmistim. Hep diyordum ki, kilo vermek cok kolaydir, almak icin yapilan diyet daha zor, iki saatte bir surekli yiyorsun. Acikmayi bile ozluyorsun diye. Sonra iki kere saglikla ilgili bir meseleden dolayi yemek yememem gerekti. O an anladim ki, allah yemek yemeyle sinamasin kimseyi. Buna kilo verme diyeti de dahil. Cok yiyen biri olmamama ragmen cok zorlandim. Canim her seyi istiyordu. Yemek yiyen insanlarin yerinde olmak istiyordum. Allah yardim etsin size. Cok zor