Merhaba güzel anneler 2 aylık bebeğim var kolik bir bebek gaz atakları ile uğraşıyorduk şimdilerde ise daha fazla ağlıyor hem bacaklarını çekiyor hemde bazen ağlarken elini yumruk yapıp damağına sürtüyor parmağını ağzına soktuğumda da damağına sürtüyor ve aşırı şekilde salya akıtıyor böyle bir durum başına gelen varmı daha 2 aylık çok şaşkınım🥴