GoNcaN Kaşık mamasını bir nevi öğün olarak veriyor anneler kimisi kilo alsın kimisi ek gıda almıyor sever belki diye kimisi de gece güzel uyusun tok olsun diye. Bense kahvaltı yapmadığı zamanlar sırf yumurta yesin diye içine katardım. Hipp marka alabilirsiniz. Günde 1 kere verebilirsiniz. Ama bence paketli gıdalardan uzak duralım. Ne güzel bu zamana kadar anne sütüyle gelmişsiniz. Şimdide ek gıdaya başlayın sebze meyve yoğurt kendi yaptığınız şeylerden verin. Bu dediginiz mamaya şimdilik ihtiyacınız yok bence.