Sevgili anneler bebeğim 1 ay üç günlük. tam 1 aylıkken kontrole gittik kilo alımı boyu sınırda gidiyor 700 gram almıştı sadece. tayzikli sütüm bu yüzden elektrikli pompa kullanamıyorum birini emerken diğerini mochi ile sağmaya çalışıyorum az çok topluyorum böylece ama fark ettim ki sütüm benim su gibi hiççç yağı yok . Bebeğim de dakikalarca emse de 2 saat sonra acıkıyor sütümü İlk 10 gün dolaba koyunca üzeri tamamen yağ olurdu artık su gibi . bu süt nasıl yağlanır bilen var mı acaba. ?