Tuanaa07 ben cok memnunum ve gayete geniş bir beşik ben bukadar geniş oludugunu bilmiyordum biraz kurulumu zor ama ben tek başima kurmuştum birde 6 aylık hamileyken baya ugraştırddı beni özellikle cıtalar zor takıldı ama cok sağlanmış 1 senedir kullanıyorum chiç cıkmadı cıtalar satıcıya gayet cok ilgilendi