BuluttBey her çocuk farklıdır kıyaslama yapmayın benim kızım 2,5 yaşında daha yeni yeni konusmaya basladi. 1 yaş çok erken. Ekrana maruz kalıyorsa onu azaltabilirsiniz birde istediği şeyleri eli ile gösteriyorsa seni anlamıyorum ne istiyorsun su mu istiyorsun şeklinde davranmak gerekiyormuş. Doktor öyle söylemişti işe yaradı şükür☺️