Ameliyattan 1 gün önce grip olmuş biri olarak konuşuyorum hatta ben bu şekilde çok afedersin balgam bile çıkarıyordum ufak kanamalarım olmuştu tabii ama deri kendini çok çabuk yenileyebilen bi organ olduğu için bi sıkıntı olmadı çok şükür.. sende böyle bir şey söz konusu bile olmaz çünkü yaranın zaten tamamen iyileşmesine bişe kalmamış. Bu arada benimde bugün 24.günüm :)