Merhaba güzel annelerim ☺️🌹🙏 4 buçuk aylık oğlum var. Maalesef meme değil mama veriyorum. Biraz hasta , Balgami var ama gelmiyor bazen mamayla birlikte kusuyor. Burnu akmadigi icin, genzinen yani içine akıyor balgam açıkçası .aynı durumla karşılaşan annelerim nasillar. Bide verilen ilaç nedir bilgi alabilir miyim 💕🙏