Merhaba hanimlar aranizda cocugu ergenlige girmis annler vsrmi 12 yasinda kizim var cok icine kapandi kimseyle konusmak istemiyor cok agresif oldu 8 yasinda kardesi var ona hic tahammul edemiyo sürekli hirpaliyo. Arkadas gibi yaklasiyorum her seyini anlayisla karsiliyorum korkmadan rahatlikla anlatir ama bi kac gündür cok tuhaf bi derdi var gibi ama hic bi sekilde anlatmiyo arkadaslarindanda uzaklasmaya baslamis cok caresiz hissediyorum kendimi