Larien13 teşekkür ederim 😊 lokal oldu. Islem oncesi uyusturucu krem sürüldü bölgeye. Yarim saat bekledik. Islem baslamadan 1 cay kaşığı calpol verdik dr onerisiyle. Doktorumuz babasının ve benim yaninda kalabilecegimizi söyledi. Ben yanindaydim elini tuttum. Cizgi film sarkilari actim telefonumdan. Birazcik izletmek zorunda kaldım. Islemin basinda lokal anestezi icin igne yapılırken bi mırıldandı ama ağlamadı. Islem cok kisa sürdü. 7 8 dk kadar. Klinikte kaldigimiz surede hic bi sorun olmadi. Eve geldik. Anestezi etkisi gecince film koptu biraz. Cok fazla agladi yarim saat kadar. Cis yapmış ondan oldugunu düşünüyoruz. Sonra bi sekilde sakinlestirip uyuttuk. 2 saate yakin uyudu. Uyandiginda cok hafif huzursuzdu. Tekrar 1 cay kasigi calpol verdim. Sonra iyice rahatladi. Sadece ara ara agladi mizildadi. O da sanırım cis yaptığı icin oldu. Simdi altini kirlettikce acip doktorun verdiği kremleri surup spancla kapatip altini bağlıyoruz. Cok sukur cok rahat gecti. Dedigim gibi o cok fazla agladigi zaman kötüydü sadece.