mucizem3006 İyi akşamlar hanımlar, eşim şeytan tırnağını çekmiş koparmış şimdi parmağı hafif şişti ve çok acıyormuş dokunamıyor bile ne iyi gelir başına gelen varmı?
Jelibonsmom mucizem3006 Şeytan tırnağı kelimesini hiç duymadım fakat anladığım kadarıyla tırnağın kenarında çıkan sert deri gibi bir şeyden bahsediyorsunuz, onu çekince parmakta iltihap oluyo genelde, iltihabı çıkarmak gerekiyor