Kızlar perşembe günğne randevu aldım devlet hastanesinden ama şunu merak ediyorum doktor o gün direk yaparmı işlemi alırmı dişi yoksa gün verip o zaman mı gel diyor bunu çok merak ediyorum devlette çektiren varsa yazarsa çok sevinirim❤
Birde bebeğimi emziriyorum ben emzirirken çekiyorlarmı çekiyosalar uyuşturuyorlarmı uyuşturuyorsalar emzirebilirmiyim ona göre randevuyu iptal edicem😂teşekkürler😂 bebeğim şuan 2 ay 13 günlük