Momonlyn Kızlar bebeğime emzik alacam ama Amazon diğer sitelere göre fiyat olarak daha uygun, var mı aranızdan ordan alışveriş yapan?
Tugce Momonlyn Amazon’u o kadar çok seviyorum ki nefesimi bile oradan alasım var. Babamın şirketi olsa bu kadar tavsiye ederim. Alın, aldırın.
Senibidasanaelikopteryokbuson Momonlyn ben genelde amazondan alırım henuz bı sorun yasamadım urunlerınde kullanıcı yprumlarına da bakıp karar verın gorsel atanlara ozellıkle
Momonlyn [silindi] Evet gerçekten daha uygun bende avent emzik kullanıyorum yenisini alacam ama diğer siteler ile arasında çok fark var
Saafie Momonlyn Amazon en güvenilir şirket bence Trendyol ve Hepsiburada ya göre.. Paketlemesi bile 10 numara ☺️ Tek sıkıntısı sitesi çok yorucu bir değişim şart
[silindi] Momonlyn evet maalesef diger siteler cok pahali. Biz oto koltuğunu bile ordan aldik ve kisa surede de geliyor. Genelde kendi kargo şirketleriyle çalışıyorlar. Daha once ismini duymadığım kargolar getirmişti siparişleri
Laydaren Momonlyn her şeyimi Amazon’dan alıyorum neredeyse. Bakliyattan tutun, temizlik ürünlerine ve spor giyime. Her şeyi.
Kadifemsii Daha çok kitap alıyorum ürünler güzel paketlenmiş oluyor teslim dediği tarihte teslim oluyor ki çok hızlı bu konuda ve fiyat olarak daha uygun . Seviyorum ama ürün ararken aşırı sıkılıyorum Trendyol kadar kullanışlı değil uygulama olarak