Kdrklnc bundan sonra hic anne sütü almasa bile sen kritik esigi geçmişsin canım öncelikle hic canını sıkma. Benim kızım da 6 aylık ve son bir aydır ilgisi dağıldığı icin eskisi gibi emmiyor beni. Öyle olunca benim de sütüm azaldı. İlk doğum yaptığımda garip bir çay almıştık aktardan hatta burada bir arkadaş paylaşmıştı ordan görmüştüm. Naturpy milk tea isminde. Ondan varmış evde, iki gündür içeyim dedim ve gerçekten sütümün arttığını hissediyorum. İstersen aktara bir sor canım. Açıkçası içeriği nedir, ne var ne yok hic bakmadım ama bence işe yarıyor.