Geçen bir kadın doğumcudan dinledim, tıpta birşey için üretilen ne kadar çok ilaç varsa aslında o şeyin çözümü olma ihtimali o kadar düşüktür diyor. Yani çatlak önleyici vs ne kadar krem olsa da malesef çatlak konusuna tıpta çözümsüzmüş. Sadece kısmi olarak lazer giderebiliyormuş. Yaptırabiliyorsanız lazer yaptırın. Yaptıramıyorsanız da bence başka şeylere boşuna paranızı dökmeyin