Mizmizmyrtle 13 ay 6 günlük sleepy 6 numara kullanıyoruz arada molfix alıyorum son 3 gündür sleepy bezler açılıyor kendiliğinden küçük geliyor her yer batıyor bugün altını aldım 1 saat oldu tam yemeğe oturacaktık paçalarından 💩 akmış 🥲 bez çözülmüş gitmiş donunun içine molfix kalıpları daha geniş onun 6 sı daha rahat oluyordu sanırım molfix 6 alacağım sleepy 7 kullanmadım hiç marketlerde de yok internetten baktım ama sleepy 7 dense molfix 6 daha mantıklı geliyor zaten sleepye göre çok daha büyük ve geniş ama bilemiyorum sizce ?
Sontvbukucu Mizmizmyrtle kac kilo bebegin 13 aylik 10.500 gram 5 numara molfix ve prima kullanıyoruz. Tam oluyor cok kaka yapınca yanlardan taşıyor bazen. Hemen almak gerekli 5 dk bekleyince bile taşıyor cok yapınca. Ama sleepy kaliplari bi acayip dar.
Mizmizmyrtle Sontvbukucu 12.5 kiloydu iki hafta önce bezini çok tutmuyorum kaka yapmasa bile 2 saatte bir alıyorum kaka yapınca hemen alıyorum ama bu çözülüyor artık küçük geliyor
Aslanbilal Benim bebeğim 16 aylık Bence bez ay’a göre değil kiloya bağlı Biz baby turco 5 numara kullanıyoruz öyle bir taşma yaşamadım şimdiye kadar
Masmeh 15 aylık,11,5 kilo.Külot bezde Sleepy XL6,baby turko 6 oluyor.Molfix 6 numara bel kısmı çok geniş geldi.
Mizmizmyrtle Masmeh evet molfix kalıpları baya geniş çünkü benimki de 12.5 kilo molfix 6 rahat rahat oluyor sleepy 6 olmuyor artık
dlk1410 Mizmizmyrtle Zıbın kullanıyor musunuz? Ben kızıma zıbın giydirmediğim saat dediğiniz gibi oluyor
Mizmizmyrtle Fatmaeyll aaa nasıl oluyor ki 4 numara bizimki 12.5 kilo 6 numarayı zor kapatıyorum sleepy de molfix tam oluyor