Oğlumu 7 ay önce alıştırdım tuvalete. Gece gündüz bırakmıştık. 2-3 ay önce idrar kaçırmaya başladı sonra geçti. Şimdi de öyle tutuyor ve tuvalete gitmiyor . Söylese bile son dk söylüyor kaçırmaya başlayınca. Ama kakasini yapıyor tuvalete. Arada çok az surulme olsa bile. İdrar kaçırınca utanıyor çekiniyor bizden. Ne yapacağımı bilemedim 1 aydır böyle. Ne yapabilirim 😢3 buçuk yaşında