sabirsizbebek15 canın geçmiş olsun bizde 1 ay oldu yeni geçti çok şükür yanlış emzirmeden dolayı olabilir meme başını komple alması lazım benimki tam alamıyordu ondan dolayı uzadı eğer doğuma 1 ay kala kremlemesem seninki gibi daha uzun sürerdi göğüs pedi kullanıyorsan onu bırak pamuklu bez kullan hava almazsa iyileşemez birde mümkün olduğunca göğüsün açık kalsın hava alsın Allah şifa versin