Merhabalar arkadaşımın küçük kızı 1 yaşına girmiş. Doğum günü için hem ekonomik hem de kullanabileceği ne alabilirim. Kıyafet alsam çalışıyor gidip değiştirme imkanı yok. Bir de farklı sehirlerdeyiz internetten alıp onun adresine kargolatmak daha mantıklı. Bir de büyük kızı da 2. Sınıfa gidiyor ona da almam lazım haliyle. 2. Sınıfa (o kaç yaş oluyor bu arada soramadim da ayip okur diye) gidene ne alınır ki? İkisi de aynı yerden sipariş vermek daha iyi olacak 😄 kısacası ne alayim