arasinannesiyim25 Merhaba kızlar oğlum kaşık maması yemiyor. Daha doğrusu 150 ml yapıyorum baştan yiyor tabak yarıya gelince açmıyor dudaklarını hayır o kadar sinir oluyorum ki. Bir sürü mama aldım denemek için hepsinde aynısını yapıyor. Sizce neden böyle yapıyor? İrmik falan da yemiyor ki..
Tugce arasinannesiyim25 Akıllı çocuğun hali bir başka 😂 paketli gıdaya gerek yok. Yemesin, olsun. Canınızı sıkmayın. ☺️
Metesmom arasinannesiyim25 Onun üzerindeki ölçü çok bence, zaten doyurucu bir şey, daha midesi ne kadar ki hepsini yiyebilsin. Ölçüyü yarıya falan bölüp yapın.
Elflnykt Niye kaşık maması vermeye çalışıyorsunuz ki organik olanların bile içerikleri çok kötü onun yerine yoğurt verin irmik sevmiyorsa yulaf lapası deneyin ayrıca midesi ne kadar olabilir ki küçücük bebeğin hep aynısını yapıyorsa doyuyor demek ki
Tugce Linaamom gerçekten çok gereksiz. O aylarda buharda pişmiş sebzeler, avokado, kuzu kıyma, biber salçası, ceviz, basit tahıllar tatmalı. Zaten doyumluk olmaz. Kurutulmuş zeytinler var. Onlardan alıp tattırabilirsiniz. Daha ziyade tanıştırma ayları.
Tugce Linaamom Sindiremiyor. Esas fazla ek gıda alırsa bedeni aç kalacak. Bunu anlarlar diye düşünüyorum. ☺️