Handan57 Bankaya gönderilmeyi bekliyor yazıyıo e devletten bakınca disari cikmisken cekeyim dedim yatmismidir acaba
cepoykusu35 Handan57 hayır yatmamıstır o halde yazıyorsa e -devletten banka hesabı tanımlama yapsanız kullandığınız bankaya otomatik yatıyor para hesabınıza😊
cepoykusu35 Handan57 e devlete girerek banka hesap tanımlama diye aratıyorduk sanırım ya da tanımlama diye aratırsan çıkar karşına bi kaç banka var hesabın hangisinde ise seçmen yeterli akabinde tüm ptt ödemeleri ptomatik hesabına geliyor
cepoykusu35 Handan57 baya oldu yaptıgım benim ikisi de olmazsa alo 170 e bi sorun nerden oldugunu söylerler bana da onlar söylemişti bu şekilde yapın die yaptım pek de rahat oldu