MinelAskEla hayırlı olsun, ben de lcw den hem 2.5 tog hem 1.6 tog olanını aldım. Orta kalınlık dediği büyük ihtimalle 1.6 tog olanıdır, keşke açıklamada tog değeri belirtilse.Şimdilik ben 1.6 olanı kullanıyorum evin içi 22-24 arası, içine sadece kolsuz zıbın ve çorap giydiriyorum terleme, üşüme olmuyor. Ama sanki 20 derecenin altına 2.5 tog daha iyi olur üşümemesi için