Babynisa laliko35 Evet götürdük hayat hastanesi dr Uğur Çeliğe çok memnun kaldım çok güzel ilgilendi alerji testi yapıldı sonuçlarını bekliyoruz
laliko35 Babynisa bende orda doğum yaptım kızımızın dr ayşegül ersoy du hala da ona gidiyoruz ama sarılıktan hastane de yattigimiz gece uğur bey nöbetiydi çok ilgili bir dr sakinlestirmisti beni sağ olsun
Mnth16 Gulcan- bizde geçen ay ilk kez götürdük bebeğimi memnun kaldık Erol beyden.Muayene ücretleri çok zamlamdı biz SGK lıyız 415 tl ydi sanırım.
Gulcan- Mnth16 evrt iyi bir doktor 15 gün boyunca hiç bir doktorun bulamadıgi şeyi buldu en önemlisi de rahatlikca ulaşıp sormak istediklerinizi sorabiliyorsunuz ama şoktayım şuan o nasıl zam ya bu kadarını da beklemiyordum açıkçası
2-prensannesi Babynisa Medicabil Yıldırım şube doktor Aydın Tunç çok ilgili bir doktor herşeyi tane tane anlatıyor çocuklarımın doktoru
Seymapn Babynisa Osmangazi aritmi hastanesinde Burçin Eroğlu. Çok iyi bir dr gözüm kapalı tavsiye edebilirim. Muayene ücreti ise 265₺